Адукацыйны праект "Інфарматыка без разеткі"

У 2022/2023 навучальным годзе ў нашай установе дашкольнай адукацыі будзе арганізавана работа па рэалізацыі адукацыйнага праекту "Інфарматыка без разеткі".  

   Адукацыйны праект рэалізуецца сумесна з Паркам высокіх тэхналогій.

   Чаму інфарматыка без разеткі? Эксперты лічаць, што многія важныя паняцці інфарматыкі можна і трэба ўводзіць без выкарыстання кампутара. І пачынаць знаёмства з інфарматыкай неабходна ўжо ў дашкольным узросце.

 

Мэта і асаблівасці праекту

Мэта - стварэнне ўмоў для развіцця інтэлектуальных здольнасцяў дзяцей старшага дашкольнага ўзросту сродкамі алгарытмікі.

У чым асаблівасці вучэбнай праграмы «Інфарматыка без разеткі» для дашкольнікаў?

Па-першае, ранні ўзрост выхаванцаў. У 5-7 гадоў актыўна развіваецца мысленне, якое ляжыць у аснове паспяховага засваення ведаў, уменняў і навыкаў. Таму так важна сфарміраваць у дзяцей уменне думаць лагічна яшчэ да таго, як яны пачнуць сваё навучанне ў школе.

Па-другое, цесная сувязь курса з інфарматыкай. Напрыклад, фарміруючы ў гульнявой форме ў дзяцей уменне абагульняць і класіфікаваць прадметы па агульных прыкметах, знаходзіць «лішні» прадмет, мы фактычна падрыхтоўваем іх да ўмення карыстацца такім паняццем у інфарматыцы, як цыклічныя вылічальныя працэсы.

Па-трэцяе, дыдактычны матэрыял курса распрацаваны такім чынам, пры якім асноўным відам дзейнасці дзяцей з'яўляецца гульня. Дзеці праз гульню вучацца. Канцэнтрацыя, уменне чакаць і цярпець, рабіць выбар, унутраная матывацыя, актыўнае развіццё кагнітыўных функцый мозгу, крытычнае мысленне, праца з эмоцыямі - гэта ўсё, што дзеці развіваюць праз гульню.

згарнуць

Каралева Восень

На занятку деці спрабавалі свае сілы ва ўменні будаваць адмаўленне простых прыкмет з часціцай "не", обагульняць і класіфікаваць прадметы па  агульнай прыкмеце, знаходзіць "лішні" прадмет, тлумачыць свой выбар. У завяршэнне каралева Восень пачаставала ўдзельнікаў сакавітымі  грушамі. 

    

       Дзеці засталіся вельмі задаволенымі заняткам.

згарнуць

Знаёмства з новым сябрам-катом Алесікам.

Незвычайнае падарожжа чакала нашых выхаванцаў. Выхавальнік з дзецьмі ў час прагулкі знайшлі  прыгожую карзіну, а каб даведацца, хто яе пакінуў неабходна было выканаць заданні, якія знаходзіліся ў ёй. З  вялікай цікавасцю і задавальненнем  выхаванцы выконвалі  заданні. Прыёмным і нечаканым  было для іх знаёмства з новым сябрам - катом  Алесікам. Дзеці пажадалі, каб Алесік часцей прыходзіў да іх у госці.

з гэтай прыемнай сустрэчы  пачалася ў нашай установе рэалізацыя адукацыйнага праекту "Інфарматыка без разеткі".

згарнуць
Меню раздзела